God only knows
"My mind is as free as the wind 
But now what I should do is to fall in love"
神のみぞ知る
私の心は風のように自由である
しかし今、私がすべきなのは、恋に落ちる事である

God only knows
"I don't need that kind of real things 
Feels like I'm lost in the labyrinth"

 
神のみぞ知る
私は、リアルなものなどは必要としない
迷宮の中で道を失ったように感じる

God only knows
"There must be the meaning of life 
Somehow unexpected happenings thrill me"
 神のみぞ知る
そこに人生の意味があるに違いない
どういうわけか、予想しなかった出来事が私を驚かせるんだ

God only knows
"Just believe in myself and my dream 
Anyone could be a hero and heroine"

 
神のみぞ知る
私自信と私の夢だけを信じよう
全ての者がヒーローにもヒロインにもなれる

 God only knows
"Though it's not so easy to get through 
Here I am, I'm sure that things will go my way"

 
神のみぞ知る
それを乗り切るのは簡単ではないが
我はここに在り、私は物事が思い通りになると確信している









God only knows      ELISA      ~神のみぞ知るセカイ~